اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

سئو یا تبلیغات کلیکی ، کدام را انتخاب کنیم؟

در دنیای امروز برای برند‌ها و سازمان‌ها غیر‌قابل‌تصور است که قدرت بازاریابی اینترنتی را نادیده بگیرند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به بهترین نحو و با بیشترین سود به بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنند. داشتن استراتژی برای بازاریابی دیجیتال و بهبود آن، نه‌تنها برای کسب‌وکار‌های آنلاین و سایت‌های تجارت الکترونیک لازم است، بلکه برای شرکت‌های بزرگ و کوچک محلی هم ضروری است. پس لازم است تا کانال‌های بازاریابی دیجیتال خود را فعال کنید و با آنها به هدفی که می‌خواهید برسید تا بیشترین سود را برای کسب‌وکار شما فراهم کنند. Search Engine Optimization SEO سؤالی که همیشه در دنیای دیجیتال و کسب‌وکارها مطرح می‌شود، این است که سئو بهتر است یا تبلیغات کلیکی؟! ما نمی‌توانیم به این سؤال یک جواب عمومی بدهیم و باید بدانیم در هر کسب‌وکاری، هدف از نوع کسب‌وکار چیست؟ در این مقاله ما می‌خواهیم به مقایسه سئو و تبلیغات کلیکی بپردازیم و به هر کدام به عنوان یک استراتژی بازاریابی نگاه کنیم تا در نهایت ببینیم برای بهبود نتایج هر کسب‌وکاری، کدام گزینه بهتر است. سئو در مقابل تبلیغات کلیکی اگر بخواهیم به مقایسه سئو و تبلیغات کلیکی بپردازیم، با دو تفاوت اساسی روبه‌رو می‌شویم؛ اول اینکه بسیاری از تبلیغات کلیکی مانند گوگل ادوردز در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند که وب‌سایت شما را در بالاترین جای نتایج صفحات جست‌وجو به شکل یک تبلیغ که شبیه به نتایج جست‌وجوست، قرار می‌دهد. اما ترافیک موثری که از طریق جست‌وجوگر‌ها به‌دست می‌آید و به سئو کمک بیشتری می‌کند. این روش رایگان است در حالی که ترافیکی که بر اساس تبلیغات کلیکی به‌دست می‌آید، برای هر کلیک هزینه‌ای در بردارد. اما شما کدام را باید انتخاب کنید، یک‌روزه به اولین لینک صفحه اول گوگل تبدیل‌شدن بهتر است یا به‌دست آوردن ترافیک مؤثر و طولانی‌مدت از روش سئو؟ واقعا نمی‌توان حکم کلی داد و بهتر است از هرکدام در جای مناسب استفاده کرد. Search Engine Optimization SEO سئو: بهبود ترافیک‌های موثر اگر برای کلمات کلیدی و عبارت‌هایی که به کارتان مرتبط است، به رتبه و پوزیشن خوبی در موتور‌های جست‌وجو برسید، تاثیرات خوبی روی برند شما خواهد داشت. کاربران زمانی که نام برند شما را در جست‌وجو‌های‌شان ببینند، با گذشت زمان به شما اعتماد می‌کنند و به مشتری‌های بالفعل تبدیل می‌شوند و این موضوع به اعتبار برند شما و دیده‌شدن توسط سایر کاربران کمک خواهد کرد. ترافیک موثر یا ارگانیک به ازای هر کلیک برای شما هزینه‌ای نخواهد داشت ولی برای اینکه تیم توسعه قدرتمندی داشته باشید و از آنها کمک بگیرید که سئوی سایت‌تان را بهبود دهند، باید هزینه پرداخت کنید. اما به صورت مرتب مجبور به پرداخت هزینه‌ای نیستید. این کار ممکن است زمان‌بر و هزینه‌بر باشد، اما در پایان از نظر هزینه‌ای به صرفه است و برخلاف تبلیغات کلیکی، اثری ماندگار دارد. در مقابل تمام مواردی که گفته شد، سئو معایبی هم دارد؛ فرآیند بهینه سازی معمولا خیلی زود اتفاق نمی‌افتد و زمانی که در حوزه کاری شما تعداد کلمات کلیدی زیاد باشد و رقبای شما قدرتمند باشند، این اتفاق به سختی و در مدت زمان طولانی می‌افتد. زمانی که با این شرایط مواجه شدید، بهتر است روی انتخاب استراتژی بازاریابی‌تان بیشتر دقت کنید. تبلیغات کلیکی: تا وقتی که پول دارید عزیزید تبلیغات کلیکی همیشه در بالای صفحه نتایج جست‌وجو قرار می‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود تا احتمال اینکه دیده نشوند، صفر باشد و مزیت آن این است که شما می‌توانید اسم، شماره تلفن، نام برند و قیمت یا هر چیزی که مد نظر‌تان است، برای جذب مشتری در تبلیغ قرار دهید و قرار نیست که گوگل انتخاب کند تا چه چیزی را در صفحه اول نشان دهد. در این تبلیغات شما اختیار دارید که تعیین کنید چه میزان بودجه می‌خواهید برای این کار اختصاص دهید در حالی که در سئو تعیین کردن بودجه در بسیاری از مواقع معنای مشخصی ندارد. تبلیغات کلیکی می‌تواند کاملا هدفمند باشد و یک محصول خاص را به نحوی خاص در زمانی خاص معرفی کند. با این کار می‌توانید بازخورد‌های کاربران و تعداد کلیک‌ها را نسبت به محصولی که دارید ببینید. مثلا می‌توانید ببینید چه کلماتی بیشتر جست‌وجو شده‌اند و در مورد همان کلمات محتوا تولید کنید و در وب‌سایت‌تان قرار دهید. براساس نظرسنجی که توسط مخاطبان SEJ انجام شد، ۴۹ درصد از مخاطبان اعلام کردند که به واسطه بهبود سئو سایت‌شان، سرمایه‌شان بازگشته است. ۱۹ درصد اعلام کردند که تبلیغات کلیکی بیشترین بازده را برای سایت‌شان داشته است. ۱۸ درصد از پاسخ دهندگان رسانه‌های اجتماعی را به عنوان بهترین کانال بازاریابی دیجیتال انتخاب کرده‌اند و ۱۴ درصد ایمیل مارکتینگ را بهترین روش دانسته‌اند.

1397/6/11       00000             سئو یا تبلیغات کلیکی ، کدام را انتخاب کنیم؟       سئو Seo



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی
وبلاگ پرهاست , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir
| اوتیسم شدید در کودکان | نشانهای اوتیسم چیست | داروی گیاهی درمان اوتیسم | اوتیسم تحقیق | درمان اختلال اوتیسم | اوتیسم تا چند سالگی ادامه دارد | درمان اوتیسم با جراحی | تشخیص اوتیسم قبل از تولد | autism 80 genetic | autism بالعربی | بچه های اوتیسم چگونه هستند | 1 درمان اوتیسم | اوتیسم dsm 5 | طیف ضعیف اوتیسم | درمان اوتیسم نظرات | درمان اوتیسم در اروپا | autism 7 weeks old | autism 60 minutes | اوتیسم اسپرگر | autism 1 in 36 | روش های درمان اوتیسم | روشهای درمان اوتیسم | درمان اوتیسم با قرص | اوتیسم شقایق دهقان | autism 6 year old symptoms | الخوض autism | آیا اوتیسم ژنتیکی است | راههای درمان اوتیسم | درمان اتیسم تهران | autism مرض | autism 7 | مشکل اوتیسم چیست | autismo 7 meses | چرا اوتیسم | ارزیابی و درمان اوتیسم | level 0 autism | autism 6 year old signs | autism at 8 months | اوتیسم و ضریب هوشی | قرص اوتیسم | اوتیسم سندروم | autism 8 month old sign | تشخیص و درمان اوتیسم | اوتیسم طب اسلامی | اوتیسم های فانکشن | اوتیسم تبادل نظر | اوتیسم یا اوتیسم | اوتیسم طول عمر | درباره ی اوتیسم | تئوری ذهن اوتیسم | اوتیسم از چه زمانی قابل تشخیص است | ریشه اوتیسم چیست | حمایت اوتیسم | اوتیسم انیشتین | autism 6 year old female | 5 autism signs | autism 3 year old signs | مقاله های درمان اوتیسم | زندگی اوتیسم | autism 1 year old signs | درمان شدگان اوتیسم | autism 2 year old signs | اوتیسم سیاسی | حمله اوتیسم | غربالگری اوتیسم در قم | برای کودک اوتیسم چه باید کرد | اوتیسم فلج | بیماری اوتیسم در کودکان چیست | درمان اوتیسم از نظر دکتر خیر اندیش | با یک اوتیسم چگونه رفتار کنیم | ترجمة autism بالعربیة | autismo 2 años | درمان اوتیسم با فرادرمانی | غربالگری اوتیسم در بارداری | درمان اوتیسم ضعیف | autism 504 | اوتیسم بیماری خاص | اوتیسم حاد | گفتاردرمانی اوتیسم | اوتیسم حاملگی | ظاهر کودکان اوتیسم | درمان اوتیسم خفیف چیست | اوتیسم لیونل مسی | اوتیسم چیست ؟ | کیفیة علاج autism | اوتیسم رشت | اوتیسم با عملکرد بالا | autism 3 year old checklist | 5 autism | درمان جدید برای اوتیسم | اتیسم عملکرد بالا | از کجا بفهمیم بچه اوتیسم دارد | autismo 1 | اوتیسم چه بیماریست | بیماران اوتیسم چقدر عمر میکنند | اوتیسم تشخیص | درمان سریع اوتیسم | autism 9 year old | اوتیسم صوتی | $10 000 autism awareness scholarship

@AutismFariha #اُتیسم #تشخیص_اتیسم #اوتیسم #fariha #مرکز_فریحا #otism #مرکزفریحا #autism #فریحا #مرکز_اوتیسم_فریحا #اتیسم_شدید #autismfariha #دچار_اوتیسم #پرتیسم #دکترخاندانی #afariha.ir #جذب #autistic #otitis_Media #روانشناس #autismfariha.ir #درمان #اختلال_یادگیری #توانبخشی #طیف #اوتیسم_نوزادان #تهران #اتاق_حسی
Copyright © 2002-2020, urlha.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
1922